Friday, February 3, 2012

after a long time ~

diTaip oLeh Amaryllis ♥ at 11:50 PM 0 kOmEn2 uRg
waaa... lmak ku x blogging eh ! hahah ! ku nang x tauk glak pa nak pdh tok . 2011 dah abes 2012 dah dtg . =.= aku PMR wahh ~ x sangkak ku dah smpe ke thp tok . ku gk rsa mcm miak form1 jak .. tp, ku xmok maen2 taun tok . ku mok struggle hard ! *FIGHT OH* !!! ahaha ... tusyen pun  dah start dahh .. ada laa malas2 skit mok trun , tp, paksa dirik demi kepentingan drikpun : ) haa.. pa gk nak tulis ohh ? ku mlas mok tulis pa yg t'jdi baru2 tok .. hahaa , tp, nak ari ya aku nyuruh Iqah turun ptg ya sbb ada KK . Iqah mula tek maok tp, x jd sbbnya ada tusyen mlm yaa.. pasya kebetulan juak aku nenga Nenek nya meninggal *Innalillah~* ku rsa mungkin Tuhan x nyuruh nya trun ya .. kebetulan .. ari Jumaat ya x trun nya ... sunyi juak aku xda org pake ngn b'guro .. cmne ndak keadaan nya nek tok ohh ? ku arap nya saba dgn apa yg b'laku n x b'sedih lamak glak .. setiap benda yg b'laku ada hikmah nya . dlok time arwah nenek ku meninggal ku nangis juak . ku tauk pa rsa Iqah ... aku saba ... n skrg tok , aku cuma ada seorang datuk jak . ku hrp umonya pjg dpt nenga keputusan aku pas PMR akn dtg lak .. Amin ~~~ ...


K dahh namo sedih2 lg . : D kite nak crite bnde yg happy2 sket (klaka semenanjung jp) skrg nie kan ~ kite layan Raja Lawak 6 ~ haha .. lawak laa.. aku suke ngn kumpulan Zero n Gman . kumpulan Zero tu dri Sabah , sorg laki tu kan , muke dye mcm Bruno Mars sehh !! mmg abis2 mcm muke dye !! : o ... kulit , rambut , tp , bezenye dye pendek agi dri Bruno Mars xD .. n Gman tu , sorg tinggi dan sorg pendek , aku plg suke persembahan diorg minggu ke 3  ... xD aku skit prot gelak kuat sgt !! haha ! tgk --->



dah aku mlas nak type  agi . jumpe lain kali ~~ bubaiii ! xD
 

Memoria ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea