Monday, September 12, 2011

- i'm backiess !!

diTaip oLeh Amaryllis ♥ at 2:20 AM
heyyyaaa ! i'mback ! missed mehh ?? missing u too <3 xD ..lmak ku x update blog ku ehh..hahaha.. laptop tuk tuyuk glak. malajk mdah 'NOT FOUND'2 . bencik kuu.. huuu ~ btw byk cmnak d'cita ku tokkk ! psal rya, kwan , posa, ... nmcm2 lahh !nak ney cita lok ou ? hmm.. ku crita psal kwn ku lah ! si Nieya yaa.. haha.. dah lmak dah tuk tp, ku xpost2 gk. nya dah BERJAYA menambat hati di DIA yg sudah lma suka. 


BEST da jak Nieya. saba jk nya nunggu si DIA yaa.. dlok si DIA ya ada grek. tp, grek nya po taiikk ! jaik da ngn nya tp, si DIA setia jk ngn nya. aku pun dah rpt ngn si DIA tok. ku anggap ny cm adek ku... mcm2 jak nya luah an aku.. mena2 ku nasihat nya..nya mala jak mdah " MOK MATII ! AKU X D'PERLUKAN DI DUNIA TOK" lmak2 lejuk juak ku nenga nya kohh.. smpe xpnde mdah apa2 gk. nyo yoo ntingai glakk. mun dah sdih,, siap lahh ! smpe x mkan minum 2,3 ari.. leput kt skool salu dahh.. haizz.. d'pendekkan crita, lmak2 nya cuba lupakkan grek nya yaa... pasya aku memperkenalkan si DIA dgn Nieya.. hehe ~ mula2 si DIA x knal la ngn nya tp, si DIA prasan nya salu nangga nya dri ats kat klas. hehe . maluu NIEYA. pasya si DIA dah tauk siapa Nieya.. alu lah d'kaco2 mek org..si DIA n Nieya malu2 kucing ~ hehehe. :D pasya, suatu ari time mek duak si DIA chat, si DIA mdah nya dah mula suka ngn NIEYA!!!   weee !!!! YAHOOOO! aku gksuk ati nenga yaa !! pasya nya mok mbak Nieya grek ! aku brik la no.phone Nieya. haha.. bila nya duak mula texting.. lmak2 alu lah BERGEREK !!! HAHA ! sukkkk na ati ku nangga kwan ku HEPPI :DD btw, aku harap nya duak akn kekal selamanya hee ~
 pause lokk. mlas ku nymbong. lak nymbong gk k ? okk ! sayonara ! :D

0 kOmEn2 uRg:

Post a Comment

 

Memoria ♥ Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea